Den østlige del af Mosebjerg set fra Sundby

Udsigt fra Stærhøj mod Gullerup og Hanklit. Højden fornemmes tydeligt når man ser på læhegnet midt i billedet.

Foreningen til bevarelse af  Mosebjerg og Stærhøj

har følgende formålsparagraf

Foreningens formål er at fremme bevarelse af det oprindelige molerlandskab i det kystnære område ved Sundby og Fårtoft på Mors, kaldet Mosebjerg og Stærhøj, med alle lovlige midler.

De nævnte områder er dele af det sammenhængende, storslåede, dramatiske og særegne landskab, der går fra Salgjerhøj og Hanklit mod øst til Vilsund i vest.

Læs de fulde vedtægter i kolonnen til højre.

Støt foreningens arbejde

Du kan støtte foreningens arbejde ved at blive medlem.  Ved indbetaling af kontingent bliver du registreret som aktiv medlem med deraf følgende stemmeret på foreningens generalforsamling.

Støttemedlemsskab er gratis.                                 Se mere på siden Bliv medlem

Du kan også støtte foreningens arbejde økonomisk ved at donere et beløb på Mobile Pay nr. 6175 6041 (skriv venligst, om det er kontingentbetaling eller støttebeløb).

Foreningens vedtægter

Enggårdens marker. Udsigt mod Thisted Bredning